dijous, 11 de desembre del 2014

MURAL DEL MEU ENTORN (3 ANYS B)

MURAL DE LA TARDOR


A classe hem estat treballant el projecte "EL MEU ENTORN" i d'ahí que tinc interès per conèixer tot allò que ens envolta.

Al mural d'on vixc li continua el mural de la tardor, tots junts l'hem creat i hem gaudit molt amb ell. 
A partir de la visita de la castanyera pintàrem i pegàrem les nostres castanyes.

Amb pintures i pinzells hem composat els "COLORS DE LA TARDOR".

I amb els cercles que hem acolorat, ja tenim el nostre ARBRE de NADAL. Ja ens estem preparant per a l'arribada de l'hivern… També hem decorat el corredor amb campanes, estreles…

I, com no últim però imprescindible, "La Relaxació", per poder tindre control del meu cos. "SUPER IMPORTANT" M'ajuda a treballar amb tranquilitat.

No cal dir-vos més… mireu i opineu!!!!

                                                        Clica ACÍ si vols veure les fotos

VISC A UNA CASA O A UN EDIFICI?

Aquest cap de setmana teníem una tasca a casa: preguntar on vivim,  a una CASA o a un EDIFICI?
Amb aquesta informació hem pogut començar a fer el nostre mural de LA TARDOR,  a poc a poc, anirem completant-lo per a que quede preciós!!!!!!
Hui hem pegat la nostra foto a…CASA O EDIFICI? 
Mira les fotos i ho sabràs…


Clica ACÍ i voràs més fotos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada